سه‌شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳ |۲۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 27, 2024

کارشناسان معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه های علمیه، برای نقد و بررسی فیلم‌های کودک و نوجوان در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه، با توجه به اهمیت موضوع کودک و نوجوان، کارشناسان و ارزیابان فیلم و رسانه معاونت تبلیغ و آموزش های کاربردی حوزه، به منظور بررسی فیلم‌های ویژه این گروه سنی، در بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم های کودکان و نوجوانان شرکت کردند.

حجت‌الاسلام اسماعیلی، مدیر اداره رسانه معاونت تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه های علمیه با اشاره به لزوم توجه به مؤلفه‌های تربیتی و آموزشی اسلامی در آثاری که برای گروه سنی کودک و نوجوان ساخته می‌شود، گفت: در سال‌های گذشته به این موضوع کمتر پرداخته شده و اغلب آثار تولیدی با گروه سنی کودک و نوجوان تناسبی نداشته است.

وی با اشاره به اینکه کودکان آینده جامعه را می‌سازند و باید به تمامی ابعاد زندگی آن‌ها توجهی خاص کرد، افزود: استفاده از مضامین سبک زندگی اسلامی در سینمای کودک، موضوعی است که باید در مورد آن سرمایه گذاری کرد تا کودکان در آینده، زندگی خود را بر پایه این سبک بنا گذارند.

بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت تبلیغ حوزه، بیست و هفتیمن جشنواره بین‌المللی فیلم‌ کودک و نوجوان از ۱۵ مهرماه در اصفهان آغاز و تا ۱۹ مهر ادامه دارد..

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha